Copyright © Merhaba Annelik
Design by Dzignine
3 Eylül 2013 Salı

Hırvatistan (Rotamız)

Ben bir çok blogda ve gezi sitesinde Dubrovnik üzerinden olan bir örnek rota aramıştım ama bulamamıştım.

1.gün  Dubrovnik:
Croatia Airlines ile 16:00'da Dubrovnik'e vardık. Havaalanında Old Town'a giden otobüslere bindik (kişibaşı 5eur) İlk gün akşama kadar Old Town sokaklarında gezdik.

Yemek : Pile Gate'in oradaki meydanda son derece turistik bir restoranda son derece turistik bir restorantta biftek yedik.(Şarap ile 25eur ödedik) Yemek lezzetliydi fakat çok turistik olduğundan pek ısınamadık.

Konaklama : Old Town City Apartments'da kaldık. Fena bir yer değildi. Konaklama konusunda tavsiyem, Old Town'da kalmanız. Zamanınızın çok büyük kısmını Old Town'da geçireceğinizden dolayı, sürekli otobüse binip, saatlerini takip etmenize gerek kalmayacak. Hem böylece geç saatlere kadar Dubrovnikte takılabileceksiniz.
2.gün  Dubrovnik:
Bir arkadaşımızın da tavsiyesi ile kano yaptık. Lokrum adası etrafından dolanıp, adaların birinde mola verip, Dubrovnik'e vardık. İlk kez bu kadar uzun mesafe kano yapan ben gerçekten bittim. Zevkli miydi? Evet. Ama çok yoruldum :) kişi başı 35 eur

Sonrasında da öğle yemeği için saat kulesine gide yoldaki ara sokakları keşfetmenizi öneririm. Aynı zamanda da çok güzel dükkanlar var. Tabi yine de oldukça turistik...
Vejeteryan pizza ve deniz mahsullü makarnaya 30 Eur ödedik ve lezzetini beğendik.



Öğleden sonra da City Walls'u gezdik. Çok önemli birşey diyeceğim; City Walls'a ya sabah erkenden ya da öğleden sonra gidin. Hemen hemen hiç gölge olmadığından kavrulursunuz. (Giriş 9 eur)

0 yorum:

Yorum Gönder