Copyright © Merhaba Annelik
Design by Dzignine
9 Mart 2016 Çarşamba

Bebek Mevlud Detayları

Merhabalar,

Sizlere de fikir vermesi için Zeynep'in mevludunde yaptıklarımızdan bahsetmek istiyorum.

İlk 3 ay sütüm yetmediği için dinlenip, rahat rahat kızımı emzirmek istedim. Evimizde kalabalık bir grup ağırlayacak enerjiyi ve gücü kendime bulamamıştım. Diğer taraftan da kendi hazırladığım ikramlıkları ve hediyeleri de konuklara vermek istiyordum. 3 aydan sonra toparlanmaya başlayınca Ağustos 2014'de mevludumuzu yapmak kısmet oldu.

Akrabalarımız ve en yakınlarımız olarak evde 30 kişiydik.

Menü olarak; etli pilav, zeytinyağlı dolma ve baklava ikram ettik. Yanında da ayran ve çay...

Sunum ve ikram temasını pembe uğur böceği olarak tercih ettim. Stickerları da kendim yaptım. www.zazzle.com'dan sticker linkine tıkladığınızda seçemeyeceğiniz kadar çok çeşide ulaşıyorsunuz.
Hazırladığım stickerları ozalitçide su şişeleri ve hediyeliklerine yapıştırmak üzere bastırdım.

Zeynep'in doğduğu gün hastane için Eminönün'de plastik kadeh şeklinde bardaklar alıp süslemiştik. Bardaklar da kadehin içinden çıkıp yıkanabildiği için saklamıştım. Onları mevlütte lohusa şerbeti dağıtmak için kullandım.


Mevlud sırasında  konuklarımıza kolaylık olması açısından su şişeleri alıp onlara ikram ettik. Böylece dua boyunca kimse ayağa kalkmak zorunda kalmadı. Su şişelerindeki etiketleri de ben hazırlayıp ozalitçide bastırdım.


Konuklarımıza hediye vermek için internetten aldığım akgün züccaciyeden (http://www.akgunzuccaciye.com) mantar tıpalı ufak şişe siparişleri verdim. Marketten de kolonya alıp içine doldurdum. Gene aynı stickerları üzerine yapıştırıp, kurdele ile süsledim. Konuklarımız çok beğendiler.


Ve elbette ki çikolatasız olmaz.... :)



Ben hiç bir özel günümde organizasyon şirketleri ile çalışmadım. Bana para tuzağı olarak geliyor. Fakat el emeği ve çooook daha uygun fiyata özenli ikramlar yapmak bu özel günlerde çok daha anlamlı oluyor. Konuklarımızın memnuniyeti beni de çok memnun ediyor :) Bu hazırlıkları yapmanın keyfi ise gerçekten paha biçilemez.

Öncelikle Allah mevludumuzu kabul etsin... Umarım sizlere fikir verebilmişimdir.

Sevgiler,
Gözde

0 yorum:

Yorum Gönder